| Часті питанняЯк реєструватися кандидатам, котрі НЕ є членом професійної асоціації? Слід визначитися, членом, який асоціації кандидат хотів би стати в майбутньому і при реєстрації на іспити за програмою CAP/CIPA додати обрану професійну асоціацію з типом членства "Маю намір".   Чи можна перенести оплату на наступну сесію?  Залік сплаченого внеску в якості внеску за участь в іспиті(ах) наступних екзаменаційних сесій не проводиться.   Коли будуть відомі результати іспитів?  Результати іспитів будуть отримані не пізніше ніж через 10 тижнів з дня останнього дня сесії.   Як відновити пластикову картку?  Необхідно написати заяву в довільній формі на електронну адресу: exams@capcipa.biz   Як довго чекати результати апеляцій? Апеляції розглядаються протягом місяця.   Що таке логін? Дев'ятизначний ідентифікаційний код учасника програми CAP/CIPA, він же логін для входу на персональну сторінку сайту www.capcipa.ua   На яких іспитах можна користуватися навчальною літературою? Тільки на іспиті з Фінансового обліку-1.   В який час потрібно прибути в екзаменаційний центр в день іспиту? Реєстрація на іспити починається о 7.30.   Який термін виконання екзаменаційного завдання з Управлінським інформаційним системам (УІС)? Тиждень з дня отримання екзаменаційного завдання.   Як змінити прізвище на персональній сторінці? Необхідно копії сторінок паспорта нового (1-а, 2-а і сторінка з реєстрацією) та документа, на підставі якого відбулася зміна прізвища (наприклад: копія свідоцтва про шлюб) переслати за електронною адресою exams@capcipa.biz або по факсу 044 2597858, після чого Ваші дані будуть змінені.   Як скасувати реєстрацію на іспит? Необхідно заповнити «Повідомлення про скасування реєстрації на участь в іспиті(ах) САР/CIPA (Додаток № 5)» - http://capcipa.ua/ru/reg_rules, переслати його за електронною адресою exams@capcipa.biz або по факсу 044 2597858.   Як перевірити закінчення реєстрація на екзамени поточної сесії? На персональній сторінці в розділі «Реєстрація на іспити» повинні відображатися: іспит, який Ви збираєтеся здавати; екзаменаційний центр, в якому буде проходити іспит; статус - «сплачено».   Що робити якщо Ви оплатили, а статус «сплачено» не з'явився на персональній сторінці? Необхідно завантажити копію квитанції про оплату на персональній сторінці сайту www.capcipa.ua або переслати її за електронною адресою exams@capcipa.biz   Що робити якщо Ваш сертифікат САР або CIPA не знайдений функцією пошуку сертифікату? Необхідно надіслати копію Вашого сертифіката за електронною адресою exams@capcipa.biz   або по факсу 044 2597858, після чого дані Вашого сертифіката будуть внесені в базу.   |