Часті питання
Як реєструватися кандидатам, котрі НЕ є членом професійної асоціації?
Слід визначитися, членом, який асоціації кандидат хотів би стати в майбутньому і при реєстрації на іспити за програмою CAP/CIPA додати обрану професійну асоціацію з типом членства "Маю намір".
Чи можна перенести оплату на наступну сесію?
Залік сплаченого внеску в якості внеску за участь в іспиті(ах) наступних екзаменаційних сесій не проводиться.
Коли будуть відомі результати іспитів?
Результати іспитів будуть отримані не пізніше ніж через 10 тижнів з дня останнього дня сесії.
Як відновити пластикову картку?
Необхідно написати заяву в довільній формі на електронну адресу: exams@capcipa.biz
Як довго чекати результати апеляцій?
Апеляції розглядаються протягом місяця.
Що таке логін?
Дев'ятизначний ідентифікаційний код учасника програми CAP/CIPA, він же логін для входу на персональну сторінку сайту www.capcipa.ua
На яких іспитах можна користуватися навчальною літературою?
Тільки на іспиті з Фінансового обліку-1.
В який час потрібно прибути в екзаменаційний центр в день іспиту?
Реєстрація на іспити починається о 7.30.
Який термін виконання екзаменаційного завдання з Управлінським інформаційним системам (УІС)?
Тиждень з дня отримання екзаменаційного завдання.
Як змінити прізвище на персональній сторінці?
Необхідно копії сторінок паспорта нового (1-а, 2-а і сторінка з реєстрацією) та документа, на підставі якого відбулася зміна прізвища (наприклад: копія свідоцтва про шлюб) переслати за електронною адресою exams@capcipa.biz або по факсу 044 2597858, після чого Ваші дані будуть змінені.
Як скасувати реєстрацію на іспит?
Необхідно заповнити «Повідомлення про скасування реєстрації на участь в іспиті(ах) САР/CIPA (Додаток № 5)» - http://capcipa.ua/ru/reg_rules, переслати його за електронною адресою exams@capcipa.biz або по факсу 044 2597858.
Як перевірити закінчення реєстрація на екзамени поточної сесії?
На персональній сторінці в розділі «Реєстрація на іспити» повинні відображатися: іспит, який Ви збираєтеся здавати; екзаменаційний центр, в якому буде проходити іспит; статус - «сплачено».
Що робити якщо Ви оплатили, а статус «сплачено» не з'явився на персональній сторінці?
Необхідно завантажити копію квитанції про оплату на персональній сторінці сайту www.capcipa.ua або переслати її за електронною адресою exams@capcipa.biz
Що робити якщо Ваш сертифікат САР або CIPA не знайдений функцією пошуку сертифікату?
Необхідно надіслати копію Вашого сертифіката за електронною адресою exams@capcipa.biz або по факсу 044 2597858, після чого дані Вашого сертифіката будуть внесені в базу.
|